December 18, 2012
(၁၄.၁၂.၂၀၁၂)ရက္နံနက္ (၈)နာရီအခ်ိန္ ကရင္ျပည္နယ္ ျမ၀တီၿမိဳ႕တြင္
ကလိုထူးေဘာတပ္ ဖြဲ႕ႏွင့္ေကာ့ကရိတ္ၿမိဳ႕နယ္၊ေကာ့ ကိုကိုး အေျခစိုက္ KNU/KNLA
ၿငိမ္းခ်မ္းေရးေကာင္စီမွဦးေဆာင္ ကာ အင္အား(၈၀)ခန္႔သည္ ယူနီ
ေဖာင္းမ်ား၀တ္ဆင္လ်က္ လက္ နက္အျပည့္အစံုျဖင့္ ျမ၀တီၿမိဳ႕ အတြင္း
လွည့္လည္ဆႏၵျပခဲ့ၾက ေၾကာင္း သတင္းရရွိသည္။ဗိုလ္မွဴးႀကီး၊ဒုဗုိလ္မွဴးႀကီး၊ ဗုိလ္ႀကီးမ်ား ဦးေဆာင္ပါ၀င္ေသာ အင္အား(၈၀)ခန္႔သည္ ေမာ္ေတာ္ ယာဥ္ဆယ္စီးျဖင့္ ျမ၀တီၿမိဳ႕တြင္း အမွတ္(၄)ရပ္ကြက္၊ေတာရေက်ာင္း မုခ္၀မွ စတင္ကာ ဘုရင့္ေနာင္ လမ္းမႀကီးအတိုင္း စီတန္းလွည့္ လည္ခဲ့ၾကသည္။
ၿငိမ္းခ်မ္းေရးတပ္ဖြဲ႕မ်ားသည္ ““ၿငိမ္းခ်မ္းစြာဆႏၵထုတ္ေဖာ္သူမ်ား ကို လူမဆန္စြာ မီး႐ိႈ႕ႏွိမ္ႏွင္းမႈ အတြက္ တာ၀န္ရွိသူကိုေဖာ္ထုတ္ ေပးပါ။သံဃာမီး႐ိႈ႕သူ ခ်က္ခ်င္း အေရးယူေပးပါ။လက္ပံေတာင္း ေတာင္ ေၾကးနီစီမံကိန္းခ်က္ခ်င္း ရပ္။သာသနာ့ အႏၱရာယ္တို႔ကာ ကြယ္။ကခ်င္ျပည္နယ္အတြင္းထိုး စစ္မ်ားခ်က္ခ်င္းရပ္။သံဃာေတာ္ ႏွင့္ျပည္သူလူထုေတာင္းဆိုခ်က္ မ်ားလိုက္ေလ်ာေပးပါ””စသည့္ စာတန္းဆိုင္းဘုတ္မ်ားကို ကုိင္ ေဆာင္ကာ လွည့္လည္ဆႏၵျပခဲ့ ၾကေၾကာင္း သတင္းရရွိသည္။
ထို႔ေနာက္ ကရင္ျပည္နယ္၊ ေကာ့ကရိတ္ၿမိဳ႕အေျခစိုက္ ကလို ထူးေဘာၿငိမ္းခ်မ္းေရးတပ္ဖြဲ႕ကလည္း အင္အား(၅၀)ခန္႔သည္ ယူနီ ေဖာင္းမ်ား၀တ္ဆင္လ်က္ လက္နက္အျပည့္အစံုျဖင့္ (၁၄.၁၂.၂၀၁၂)ရက္ နံနက္(၉)နာရီခန္႔တြင္ ေကာ့ ကရိတ္ၿမိဳ႕တြင္း၌ လွည့္လည္ဆႏၵ ျပခဲ့ၾကေၾကာင္းသိရသည္။ျဖစ္စဥ္ မွာ ဗုိလ္ႀကီးအဆင့္ရွိအရာရွိဦး ေဆာင္ေသာ ၿငိမ္းခ်မ္းေရးအဖြဲ႕ ၀င္(၅၀)ခန္႔သည္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ ငါးစီးျဖင့္ ေျခလ်င္လမ္းေလွ်ာက္ သူမ်ားပါလုိက္ပါလ်က္ ဆႏၵျပ လွည့္လည္ခဲ့ေၾကာင္း၊ဆႏၵျပသူ မ်ားမွာ ေကာ့ကရိတ္ၿမိဳ႕၊အမွတ္ (၃)ရပ္ကြက္မွ စတင္ကာ ေဗာဓိ ေက်ာင္းလမ္းအတိုင္း ဆိုင္းဘုတ္ မ်ားကိုင္ေဆာင္ၿပီး ေႂကြးေၾကာ္ လ်က္ ဆႏၵျပခဲ့ၾကေၾကာင္း၊ေႂကြး ေၾကာ္သံမ်ားမွာ “ေအးခ်မ္းစြာ ဆႏၵေဖာ္ထုတ္မႈအား မီး႐ိႈ႕ႏွိမ္ႏွင္း မႈအတြက္ တာ၀န္ရွိသူမ်ားကို ေဖာ္ထုတ္ေပးပါ။သံဃာေတာ္ႏွင့္ ျပည္သူတို႔၏ေတာင္းဆိုမႈကို လိုက္ေလ်ာေပးပါ။သံဃာေတာ္ႏွင့္ ျပည္သူတို႔၏ေတာင္းဆိုမႈကို လိုက္ေလ်ာေပးပါ။သံဃာေတာ္ ေတြကို မီးေလာင္ဗံုးႏွင့္ပစ္သူအား ခ်က္ခ်င္းအေရးယူေပးပါ။ကခ်င္ ျပည္နယ္ထိုးစစ္ကိုခ်က္ခ်င္းရပ္ေပး ပါ။စံုစမ္းစစ္ေဆးေရးေကာ္မရွင္က တရားမွ်တစြာ ေဆာင္ရြက္ေပးပါ” တို႔ျဖစ္ၿပီး မနက္(၁၀း၁၅)အခ်ိန္ တြင္ ဆႏၵျပမႈမ်ား ရပ္နားခဲ့ေၾကာင္း သတင္းရရွိသည္။
Source: http://www.hotnewsweekly.com/archives/15004
No comments:
Post a Comment